~ Hey guys! Long time not see ya ? Hihhhi ;D ~


Assalamualaikum and annyeonghaseyo ^_^


Rindunya...rindunya...rindunya...!!! Rindu sgguh aku dekat belog kerek aku nih! Lama gila aku tak menulis. Berapa abad dh ye aku tinggalkan kau kerek a.k.a belog? Hahaha tak daa aku. Start dari aku nak pergi haritu, 24 Jun 2013 sampailah sekarg. Sori sangat2. Aku lama tak bayar brodben aku. Sudah kena block dah kot. Ni pun aku sentai brodben kawan aku, si Ayu. :) Thanks ya Ayu a.k.a mak ;D

Oke, straight to da point, aku xceli takde apa2 yang best sangt pun nak diceritakan. Kehidupan aku dekat sini, alhamdulilallah oke2 je. Aku citer gi dekat kowg aku ambik course apa? Kalau tak...mehh aku nak gitau ya. Aku ambik course lukisan struktur. Nak tahu dengan lebih lanjut, silalah layari laman sesawang tokwan aku, name google. Dia boleh terang dekat korang. Aku taktau nak terang macam mana, maaf :")


Ni drawing yang aku buat. Waktu ni aku ada mood nak snap gmbar drawing aku. Aku tak macam kawan aku yang sorg tu. Asal siap je drawing, terus snap then letak dalam FB. Aku ni pemalas ckit and stail tak kisah....=_='' Btw, aku nak cerita pasal budak2 kelas aku. Kelas aku ni suci dan brsih. hahahah Dalam kelas aku semua ada 15 orang.  First sekali, Ariff, Ustaz, Syah,Uce, Mek, Aku, Su, Razak, Ayie, Din, Hazim, Faiz, Zul, Achong, Meon (Mirul) :P...Asal 16, tapi dia dah berhnti, nama Affan. Setakat ni diorang suma oke je dengan aku. Kalau aku datg mintak tolong ajar, diorang tak kedekut ilmu. So aku sayang diorang semua.

Tempat tinggal aku sekarg ni memg best. Sebab d'sekeliling dia ada banyk kedai yang best2. Haha, terbaiklah. :P Bilik aku depan jalan, so boleh la aku usha2 budk2 kelas aku duk lalu lalang depan jalan tu. Ops! Just kidding ok ;P Geng bilik aku 4 orang je. Kak Pija, Odah, aku, Tirah. Tempat beradu aku ofcoz la katil atas punya...Taiko bilik tu sape lagi kalau bukan aku la yang kena jadinya... :'( Hem...tapi geng bilik aku semua sekepala sebab tu aku suka duk melepak dalam bilik aku.

Setakat ni aku kawan rapat dengan, paling rapat oke, dengan Su, Ann, Odah. Yang lain semua aku kawan, kawan biasa je. Tapi aku taktau lagi la tahun depan pulak macam mana...people will change. Tapi aku harap kitorang still b'sama.

Okelah, aku dah k'habisan idea nak cerita2 menaip2 segala nih. nanti kalu aku ada peluang aku akan updett lagi okeh. See ya! Bai!

Assalamualaikum ;)


Ulasan

Catatan Popular